17 Temmuz 2022 Pazar

Torrent indirme yavaş

Torrent indirme yavaş

torrent indirme yavaş

 · uTorrent yavaş indirme. kaangkc. , | #1 OP Yıllanmış Üye. Teşekkür Sayıs ı: 0 İndirmekte olduğunuz torrent’i sağ tıklayın ve Özellikler ‘i seçin. Genel sekmesi altında izleyici listesini göreceksiniz. Aşağıya kaydırın ve aşağıda yer alan listedeki izleyicileri yapıştırın. uTorrent İzleyici Listesi için tıklayın. Torrent indirme hızını artırmak için Estimated Reading Time: 7 mins Beyler şunu indirmek istiyorum ya artık bıktım bu superonlineden ya nasıl yükseltecem bu değeri ya yardım edin lütfen. Üye Girişi. Bağlan Yeni Kayıt. Anasayfa Portal Teknoloji Haberleri İndirim Kodu Sık Torrent İndirmesi Çok Yavaş Demek Bile Hata Olur



Türkiye'deki En İyi 10 Torrent İndirme Sitesi - Teknolojio



Arkadaşlar birkaç gündür bu sıkıntı içerisindeyim. Zamunda olarak indiriyorum. En güncel zamunda trackerları mevcut ve çalışanlarında Seedler iyi derecede. Utorrent kullanıyorum en yenü sürümünü. Şimdi 5 Mbps de bile yavaş. Trackerlerde kesinlikle sorun yok. Hatta bulduğum tüm trackerlarıda denedim ama hiçbir etki olmadı. Bu sorunumun düzelmesi için bir yöntem, çözüm var mı? Hocam bende zamunda kullanıyorum. TTnet kullanıyorsan 25 gb download sonrası hız kotası uyguluyorlar. Bunu her ay yapmıyorlar. Ara sıra oluyor. Hız testi yap bir bak hızına. Utorrent programında hızının kaçta olduğunu kontrol et. Birde bazen zamunda da en yeni paylaşımlar bile çok çok yavaş torrent indirme yavaş. Şaun aklıma gelenler bunlar bir dene olmadı araştıralım.


Hep magnet link kullan hızın yüksek olur. Bant genişliğini de yüksek olarak ayarla. TTNet Netlimitsiz tarifesindeyim ama net hızım şu sıralar en az Mbps. Yani hızda problem yok. Videolar,siteler falan hızlı açılıyor ve yükleniyor, torrent indirme yavaş. Alıntı: M, torrent indirme yavaş. Bant genişliğini de yüksek olarak ayarla ; MGG bunları nasıl yapıcam. Açarmısın biraz. Torrent programlarıyla pek uğraşmıyorum :D, torrent indirme yavaş. MGG bunları nasıl yapıcam. Torrent programlarıyla pek uğraşmıyorum : Hocam utorrente gir, torrent indirme yavaş. Bence problemin başka birşey olmalı. Utorrent zaten varsayılanda da bant genişliğini yüksek tutuyor. Ama yine de bir dene. anl doğru söylüyorsun galiba bendeki problem farklı. Ama neyse şimdi ile indiriyor.


En azından 25 den daha iyidir : BF3 iniyor oyunu denicem kaldıracak mı kaldırmayacak mı :D. şu an ubuntudan yazıyorum şu torrent istemcisi delugeyi kurdum port ayarlarını yaptım torrenti işleme ve kontrol etme hızı windowsdan kat be kat hızlı gel gelelim netice, tonla torrenti kısa sürede check yaptı ama sadece indirmeler çalışıyor hiç bişey göndermiyor göndermeyi sınırsız yaptım yine aynı. arkadaş anlamadım gitti bu işi şu torrentda deluge ayarlarını yazsın birisi. beyler modeme full resetledim ttneti aradım aga ne ayak bu yavaşlık dedim sanırım bir çok bölgede bakım mı ne varmış şimdi uçuyor, torrent indirme yavaş.


tabi yine windowsdayım ubuntu her konuda olduğu gibi torenrtada stabil değil. Torrent indirme hızım çok yavaş. Kapalı Hesap OP Kapalı Hesap. Teşekkür Sayısı : Kayıt Tarihi: Kayıt: Nis Kayıt Tarihi: Kayıt: Ara Yıllanmış Üye. Teşekkür Sayısı : torrent indirme yavaş. bende de aynı aga net hızımda düşük resmen ıkınarak giriyorum nete. Kayıt Tarihi: Kayıt: Ağu Torrent programlarıyla pek uğraşmıyorum :. ben az önce hız testi 8 mbps çıktı ama torrent indirme hızım yine düşük. Teşekkür Sayısı : 6. En azından 25 den daha iyidir : BF3 iniyor oyunu denicem kaldıracak torrent indirme yavaş kaldırmayacak mı :. tamam saol.




DOWNLOAD HIZIM YÜKSEK AMA DOSYA YAVAŞ İNİYOR ÇÖZÜMÜ (2021)!!!

, time: 4:47





Torrent indirme hızım çok yavaş. - Genel Oyunlar - CHIP Forum


torrent indirme yavaş

Seeder düşük ise, indirme hızınız da düşecektir. Güncel tracker kullandığınıza emin olun. İndirdiğinize sağ tıklayıp ''Bant Genişliği Ataması'' deyin. Buradan yükseği seçin. Aynı sekmenin aşağısında ise İndirme ve Gönderme sınırlaması var. Onları da sınırsız şeklinde ayarlayın. U ugur38 Megapat Katılım 11 Nisan Mesajlar Makaleler 7  · #1 Selamlar Torrent'i büyük dosyalar indirirken çok kullanıyorum. Bu aralar hızım çok düşük. Opera GX'tede aynı problem var. Hız testi yaptım, hızlarım gayet iyi ve normal hızında. Xbox'tan oyun indirirken böyle olmuyor. Sebebi ne olabilir? (Torrent'de düşük derken arada Mbps hızını görüyor, sonra tekrar 1KB hıza düşüyor.)  · 10 dakikadan daha kısa bir sürede indirebileceğim dosyayı saatte indirmek canımı sıkıyor. Not: Dosya 50GB. Torrent hızının tespiti için program ayarını varsayılan yapıp iptorrent gibi bir yerden onlarca gigabit destekli bir içerik indiriyorum. Bu durumda hız alamazsan büyük ihtimal servis sağlayıcıdan. 0 Recep Baltaş Technopat Yönetici KatılımUser Interaction Count: 12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder